GWRV DE COEVERING DART EN BRASAVOND.

Wij willen iedereen uitnodigen om het weekend van 30 mei vrij te houden. Waarom zullen jullie je afvragen. De Geldropse Windhondenrenvereniging heeft hun erkenning gekregen en zal vanaf 2016 hun eerste wedstrijden weer mogen organiseren. Waar we natuurlijk heel erg trots op zijn. Vele mensen hebben hier hard voor gewerkt. En allen alvast bedankt hiervoor. wij zijn nu volwaardig lid van de commissie, maar nu moeten we het nog waarmaken, samen kunnen we er een succesvolle vereniging van maken.

Op zaterdag 30 mei zal er een training zijn op onze renbaan. Aanvang 1 uur. Na de training willen we een barbecue organiseren. Aanvang barbecue 17.00 uur. s’ avonds tegen 20 uur een dart en bras avond ter ere van de terugkomst van de GWRV bij de Commissie. Iedereen is welkom deze zaterdag leden en niet leden, zowel voor BBQ als voor de Dart en Brasavond.  Hier zullen de dames en heren apart in een poel spelen. Uiteindelijk is de bedoeling dat we op het einde van deze gezellige avond 1 winnaar van de GWRV hebben. Dit zal een dame of heer zijn. Kun je niet darten maakt niet uit kom dan gewoon gezellig voor een drankje. Maar zou wel erg leuk zijn als iedereen deelneemt. Ongeacht leeftijd en de nodige kreuntjes. Het is ook de mogelijkheid om met de caravan of tent te komen. Er is stroom aanwezig.

U kunt zich opgeven voor de BBQ en de Dart en Brasavond bij Wendy Helmstrijd madaki197@hotmail.com tel. 06 52373924 of Mary Roubos r.lieshout5@upcmail.nl  tel. 06-16116723.

Voor de Algemene Ledenvergadering krijgt U nog en aparte uitnodiging met de agendapunten.

Kosten voor de barbecue zijn 11,50 per persoon en kinderen 5,00.

Graag voor dinsdag 26 mei in verband met het bestellen van het eten en de inkopen voor onze kantine.

DUS ZET DEZE DATUMS IN UW AGENDE EN LATEN WE ER MET ZIJN ALLEN EEN GEWELDIG WEEKEND VAN MAKEN MET ONZE VIERVOETERS.

29 EN 30 MEI 2015